lördag 29 december 2012

God fortsättning!

önskar jag Er alla och hoppas att julen förflutit lugnt och stilla. Här har det varit en alldeles lagom jul med ledighet utan måsten. Glömde totalt bort att fota dukningen från julaftonskvällen som faktiskt blev väldigt fin.

Här kommer  i alla fall ett par bilder på våra små tomtar!





Inte helt lätt att hålla styr på lillebror!


På väg att hämta granris till bron!





Vi har även hunnit med att fira vår minsting som fyllt 1 år, inte klokt vad snabbt detta året har gått. För oss har året 2012 varit väldigt händelserikt. Älskade Carl-Erik föddes i december förra året och vid årsskiftet övertog vi mina svärföräldrars gård med allt vad det inneburit med flytt, renovering och skötsel av jordbruk och skog.

Det som präglat året mest är nog när August blev allvarligt sjuk i hjärninflammation i augusti. På min svärmors födelsedag blev vi tvungna att åka akut med honom till Hudiksvall och fick sen spendera två ovissa veckor på infektionsavdelningen då vi kastades mellan hopp och förtvivlan.

Därför känns det extra bra att få fira jul och nyår hemma på vår alldeles egna gård i vårt alldeles egna hem med två friska barn!


Liten blir stor.......



Julfin dagen till ära!



Som sagt så önskar jag alla som läser min blogg en god fortsättning och ett Gott Nytt 2013!



1 kommentar:

  1. God fortsättning på er också och ett riktigt Gott Nytt År önskar vi i Hemling.
    Kram kram // Jenny

    SvaraRadera