onsdag 13 februari 2013

En absolut oglamourös onsdag!

Idag sitter jag hemma i köket och försöker grotta ner mig i excelkalkyler och uppföljningar. Tack och lov får jag då och då en paus när jag tvingas springa och torka spyor från mina två magsjuka barn, härliga småbarnsliv!

Lars skottar det bångnande taket på maskinhallen med hjälp av vår käre svärfar och har på förmiddagen plogat och breddat byvägen, skottat gården, varit i lagårn, hämtat och bytt ett punkterat framdäck på traktorn, föräldraledig som han är ;)

Skämt åsido är jag mycket tacksam för att jag såna dagar kan jobba och lösa problem hemifrån!




Drömmer mig bort till frukost på bron och doftande kaprifol!


Jaja, för övrigt trivs jag alldeles utomordentligt bra med livet som heltidsarbetande tvåbarnsmamma på en bondgård som alltid är full av projekt. Jag har valt detta alldeles själv!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar